9 feb. 2007

Eu, cel real...

Sunt mincinos din naştere. Nu vreau să mint, dar mint încontinuu, fără pauză, Să nu cumva să credeţi o iotă din ce o sa vă spun!!! Iar dacă va fi să mă credeţi nu uitaţi să mă pomeniţi în rugăciunea de seară, doar-doar mi s-or mai ierta din sumedenia de păcate ce vor urma...
-De cînd mă ştiu sunt văduv, deşi căsătorit nu am fost niciodată.
-Sunt chel, dar părul îl port împletit în câteva codiţe triunghiulare două zile pe săptămână, din respect pentru sfinţiile unora.
-Am burtă dar se obsearvă doar din dreapta-spate, poziţie culcat.
-Sunt semiorb şi din cauza asta particip la concursuri de tir cu arcul de la mare distanţă, cea ce înseamnă că dacă concursul se ţine în Cluj eu particip la el din Turda.
-Sunt şchiop, dar fug suta in 8,7 secunde cu bicicleta medicinală, e drept.
În viaţă am suferit cîteva accidente grave de tot, toate din cauza femeilor pentru că î-mi stăteau în cale blocându-mi trecerea şi chiar punându-mi piedica ca să fie sigure de reuşită. Din această cauză la vederea unei femei trec strada în fugă, ştiind dinainte ce urmăreşte şi ce gânduri mârşave îi trec prin cap la vederea mea. Din cauza lor am ajuns cum am ajuns, să fiu nevoit să intru pe cine ştie ce saituri ca sămi pot găsi o mincinoasă care să mă trombonească cum vrea ea. Şi eu să ajung să cred că sunt un Don Juan...
Vai Doamne cu ce am păcătuit de mai adus în halul ăsta? şi cine ştie ce mai îmi rezervă viitorul!
Restul când o să am eu chef, vă voi povestii. Apropo... când mă vedeţi pe stradă circulând cu mare viteză înseamnă că tocmai execut programul de joging obligatoriu pentru a rezista presiunilor exercitate asupra mea de câteva femei cu un comportament foarte agresiv sau tocmai fug din calea unei femei încolţite de idei ucigaşe, echipat cu uneltele necesare. Tocmai din această cauză vă rog din tot sufletul să-mi lăsaţi cale liberă culcându-vă pe caldarâm cu faţa spre mine, să vă pot vedea faţa schimonosită de durere când trec peste voi. Mulţumesc anticipat pentru bună-voinţa Dumneavoastră!!!
Femei sub 90 ani să nu mă deranjeze, doar dacă sunt sleite de puteri sau au sub 40 kg, preferinţe sexuale nu am, dar neapărat să fie cu două picioare pentru că data trecută în timp ce le ţineam de primele două m-au lovit cu alea din spate că deabea ieri am ieşit de la reanimare. Deci obligatoriu una, maximum două picioare. În nici un caz mai multe! A-ţi înţeles? Femei cu cârje şi alte accesorii contondente să nu mă deranjeze!!!
Alcapraz

PS. Pentru greşelile de ortografie fie-vă milă de un biet ungur, treceţil cu vederea şi vă va fi veşnic recunoscător. Chiar şi pe lumea cealaltă... Mai ales!
Dacă bine aţi obsevat între timp am înbătrânit cu 6 ani, dar nu se vede deloc pe mine. Dacă nu credeţi contactaţi-mă!!! Nu veţi regreta!!!

Niciun comentariu: